5 odlika hotela koje poslovni putnici nimalo ne vole
Biznis turisti će, mnogo češće od drugih grupa gostiju, kritikovati hotel u kome su odseli. Ukoliko želite da dobijete pozitivne ocene od njih, evo na šta bi trebalo posebno obratiti pažnju i ispraviti u svom hotelu.
Nakon celodnevnog putovanja i dolaska do hotela, poslednja stvar koju poslovni turisti žele da vide je loša hotelska soba u kojoj će odsesti. Ono što je karakteristično za biznis goste je da prilikom dolaska vole da imaju mogućnost za brz check in, dovoljno prostora za odeću u sobama, kvalitetno kupatilo i udobne krevete. Ipak, da li iko u potpunosti poznaje ovu grupu gostiju?
Oko 20 odsto biznis turista nakon boravka hotelu daje negativnu ocenu,što je znatno više od bilo koje druge grupe, čak i od turista koji putuju radi odmora, a koji daju oko 17 odsto negativnih ocena. Dakle, s obzirom na to da poslovni turisti najčešće odsedaju u kvalitetnim hotelima, onima koji imaju više od tri ili četiri zvezdice, hotelijeri očigledno u nečemu greše.
Star ili neudoban nameštaj
Soba u kojoj odsedaju poslovni turisti mora da bude izuzetno kvalitetno opremljena i takva da će gost u njoj moći da se odmori kao u svom domu. Prostorije u kojima borave moraju biti opremljene i stolovima i drugim nameštajem koji će gostu omogućiti da se za sastanke i poslovne obaveze narednog dana pripremi bez problema.
Istraživanja pokazuju da oko 17 odsto pripadnika ove grupe putnika smatra da je nameštaj od presudnog značaja za kvalitetan boravak, stoga se potrudite da stolovi, stolice, mesta za računare, priključci i slično budu ispravni i pristupačni gostu.
Prljavo ili loše opremljeno kupatilo
Tuširanje i održavanje higijene je vrlo važno za biznis turiste. Ukoliko gost nema dovoljno prostora za pripreme, kupatilo nema dobro ogledalo za brijanje ili šminkanje, ima nekvalitetnu rasvetu, odmah možete računati na negativnu ocenu i loš utisak. Dakle, kupatilo mora biti čisto, moderno opremljeno i dobro osvetljeno.
Neraznovrstan mini-bar
Poslovna putovanja mogu biti duga i jako stresna, a ponekad je savršen način da se gost smiri pri kraju dana konzumiranje nekog alkoholnog pića ili uživanje uz slatke poslastice. Više od trećine biznis gostiju smatra da je mini-bar u hotelima loše opremljen i da je potrebno češće dostavljati nove napitke i grickalice. Takođe, odmor gostu može pružiti i dobar spa ili fitness centar.
Pretopla ili prehladna soba
Idealna sobna temperatura je individualna stvar i neće svakome odgovarati ista za boravak tokom dana ili za spavanje tokom noći. Ne čudi što putnici zahtevaju kvalitetnu klimatizaciju sa mogućnošću prilagođavanja i promene temperature u svakom trenutku. Dovoljno je ostaviti mogućnost gostu da sam podesi temperaturu u sobi, ali i da izabere prekrivač koji će koristiti. Potrudite se da gost ima mogućnost da izabere bar između dve vrste prekrivača, različite debljine.
Loš internet u hotelu
Ukoliko u hotelu nemate ili posedujete internet konekciju male brzine, slobodno odbijte rezervacije biznis turista. Internet je za njih jedna od ključnih stvari za nesmetan rad, stoga ovo mora biti prioritet nad svim prethodno navedenim stavkama. Iako je i drugim grupacijama turista internet potreban, biznis gosti bez njega gotovo da ne mogu da funkcionišu, pa se potrudite da ne samo posedujete web konekciju, već i da ona bude izuzetno brza.